Poltica de retur
Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de la rominox.ro și vrei să renunți la cumpărare și implicit să primești banii înapoi, poți să aplici procedura de retur a produselor în maxim 14 zile calendaristice , conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.
Prin contract la distanță se înțelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează in mod exclusiv, inainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanță.
PAȘII PE CARE TREBUIE SĂ-I FACI PENTRU A RETURNA PRODUSUL ȘI A PRIMI BANII ÎNAPOI:
Cum faci returul?
Ai maximum 14 zile calendaristice la dispoziție de la primirea produsului sa ne informezi despre opțiunea de retur si dorința de a primi contravaloarea produsului cumpărat.
Pașii pentru retur:
Personal, cu factura, la magazinul Rominox situat în Târgu Jiu, str. Narciselor, nr. 14 .
Prin serviciul de curierat agreat. Completezi FORMULARUL DE RETUR și produsul va fi preluat de către Curier in vederea returnării către noi.
După aprobarea formularului de retur, vei fi notificat prin e-mail sau alte căi de comunicare acceptate de lege asupra cererii, urmând ca produsul să fie ridicat de către un curier in aproximativ 2 zile lucrătoare, de la adresa specificată de tine.
Te rugăm ca în momentul expedierii să menționezi pe documentul de transport numărul de retur (numărul comunicat in momentul completării formularului de la pct.2);
Așa cum prevede legea la articolul 14 alin.2 din OUG nr. 34/2014 trebuie să returnezi produsul sau produsele achiziționate pe cheltuiala ta, fără alte costuri în afara celor directe legate de returnarea produselor.
Returnarea banilor:
În cazul în care sunt respectate condițiile de retur, noi ne angajăm să-ți returnăm suma achitată pentru produsul returnat, in maxim 14 zile de la recepționarea produsului, care trebuie să îndeplinească condiția obligatorie ca produsul returnat să fie in aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, pete, rupturi, urme de folosire excesiva și/sau intervenții neautorizate etc.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere,în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale, următoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
Vom putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care nu ne-am oferit sa recuperăm noi produsul de la tine.